L'angolo di Marco

Blog di Marco. Di tutto e di più (hardware, software, internet, linux, ma anche cucina e tutto quello che mi passa per la testa)

Le mie foto
Nome:
Località: Torino, TO, Italy

martedì, dicembre 03, 2019

Tere, kallis

Tere, kallis

Süvendan seda lugupidavalt ja tagasihoidlikult, palun avaldada teie lahkeks kaalutluseks järgmised read: Loodan, et säästate mõnda oma väärtuslikku minutit, et lugeda järgnevat üleskutset mõistva meelega. Pean tunnistama, et just selle lootuse, rõõmu ja entusiasmiga kirjutan teile selle e-kirja, mida ma tean ja usun usku, et see peab teid kindlasti leidma, et olete tervislikus seisundis.

Minu nimi on Jennifer Smith, ma olen oma hiliste vanemate, hr. Seith Idemi ainus laps. Minu isa oli väga hea mainega ärimagnet, kes tegutses oma päevadel Côte d'Ivoire'i pealinnas.

Kurb on tõdeda, et ta suri Prantsusmaal ühe oma välisreisi ajal salapäraselt, ehkki tema äkksurma oli seotud või pigem kahtlustatav, et teda juhtis tollal temaga koos rännanud minu onu. Kuid jumal teab tõde! Mu ema suri, kui olin just 6-aastane ja sellest ajast peale võttis isa mind nii eriliseks.

Enne isa surma helistas ta mulle ja teatas, et tal on summa kolm miljonit, kuussada tuhat eurot (3 600 000,00 eurot), mille ta hoiustas siin Abidjani elevandiluurannikul asuvas erapangas. Ta ütles mulle, et deponeeris raha minu nimel ja andis mulle ka kõik vajalikud hoiustega seotud juriidilised dokumendid pangas,

Olen just 22-aastane ja ülikooli bakalaureuseõppija ega tea tegelikult, mida teha. Nüüd soovin ausat ja jumalakartlikku partnerit välismaalt, kellele saaksin selle raha tema abiga üle kanda ning pärast tehingut tulen ja elan alaliselt teie riigis kuni sellise ajani, et mul oleks mugav koju tagasi pöörduda, kui nii soov. Selle põhjuseks on see, et olen siin Elevandiluurannikul lakkamatu poliitilise kriisi tagajärjel palju kannatanud.

Minu isa surm tõi mu ellu tegelikult kurbuse. Samuti soovin fondi investeerida teie hoole alla, kuna ma ei tea ärimaailma. Soovin siiralt teie alandlikku abi nendes küsimustes. Teie ettepanekuid ja ideid võetakse kõrgelt arvesse. Millise protsendi kõnesolevast kogusummast te võtate pärast fondi ülekandmist teie kontole ja ma tulen teiega kohtuma?

Palun kaaluge seda ja pöörduge minuga nii kiiresti kui võimalik. Kohe kinnitan teie soovi, saadan teile oma pildi ja lisateavet selle teema kohta.

Parimate soovidega,

Jennifer